3 Aralık 2006 Pazar

Kendimi Dişi Bulmuyorum

"Binbir Gece" dizisinin Şehrazat'i Bergüzar Korel, InStyle dergisine verdigi roportajda kendisini dişi bulmadigini soyledi.

Seksi tuvaletlerle objektif karsisina gecen genc oyuncu, "Bu gece kiyafetleri icinde kendimi o kadar dişi hissettim ki, normal hayatimda hic hissetmedigim bir duygudur bu. Keske bu tarzda kiyafetleri giyip gidebilecegimiz kulupler olsa" diyor.

Bu aralar dizi cekimleri nedeniyle cok yogun olan genc oyuncu kimseye vakit ayiramamaktan sikayetci: "Zamanim yok dediklerinde insanlara kizardim. Ama bu ise girdikten sonra benim de gunlerim ev, set, dublaj studyolari arasinda gecer oldu..."

Herkesin gozu "Binbir Gece"nin Şehrazat’i Bergüzar Korel’in uzerinde... Oyunculugu kadar duru guzelligiyle de bas donduruyor. Kadin, erkek demeden herkesi kendine hayran birakan genc oyuncu, gectigimiz gunlerde InStyle dergisi icin birbirinden seksi tuvaletlerle objektif karsisina gecti. Ayna karsisinda kendine hayran kalan oyuncu "Bu gece kiyafetleriyle kendimi o kadar dişi hissettim ki... Normal hayatimda hissetmedigim bir duygu bu" dedi.

Zekasini guzelligiyle gizlemeye calismayan bir oyuncu Bergüzar Korel. İsinde, unlu bir anne-babanin (Turk Sinemasi’nin onemli karakter oyuncularindan Tanju Korel ve Hulya Darcan’in kizlari) sohretinin arkasinda kalmak istemeyecek kadar hirsli ve idealist. Ama ozel hayatinda da bir o kadar mutevazi ve dikkat cekmeyi sevmeyen bir kadin.

"Kurtlar Vadisi Irak" filminin Leyla’si, simdilerde "Binbir Gece" dizisinin fedakar annesi Şehrazat olarak izleyicileri buyuluyor. Bu aralar dizi cekimleri nedeniyle cok yogun olan genc oyuncu, "Zamanim yok dediklerinde insanlara kizardim. Ama bu ise girdikten sonra benim de gunlerim ev, set, dublaj studyolari arasinda gecer oldu. Kimseye, hicbir seye vakit ayiramaz oldum. Rolum zor ve zahmetli olmasina ragmen ben cok mutluyum. Esasinda komediye daha yatkin oldugumu dusunuyorum ama su ana kadar seyircinin karsisina hep dramatik rollerle ciktim" diyor.

Dizide oyun koclugunu yapan Ayla Algan’in desteginden, egitmenliginden oldukca memnun... "Onun sayesinde set de benim icin okul gibi oldu. Gerek Ayla Hanim, gerekse diger oyuncular muthis. Her bolumde yeni seyler ogreniyor ve oyunculugumu gelistiriyorum" diyor daha yolun basindaki Korel...

SOKAKLAR PROTOTİP KADINLARLA DOLU

1.80 cm. boyuyla giydigi her kiyafeti uzerinde cok guzel tasiyabilen Korel’le konusurken soz elbetteki modaya geliyor. "Gunluk hayatimda cok spor giyinirim. Her zaman uzerime bir beden buyuk gelen kiyafetlerle gorebilirsiniz beni. Dolabimdaysa ya cok spor giysiler ya da abiyeler vardir. İkisinin ortasi bir sey bulamazsiniz. Çok fazla alisveris becerim yoktur, bir kere cok usenirim. Biri benim icin alisveris yapsa ne harika olur diye dusunuyorum. Ama bu gece kiyafetleri icinde kendimi o kadar dişi hissettim ki... Normal hayatimda hic hissetmedigim bir duygudur bu. Keske bu tarzda kiyafetleri giyip gidebilecegimiz kulupler olsa" diyor.

Kendi tarzini, markasi hic onemli olmayan jean’leri, Adidas Stan Smith’leri ve Oxxo botlariyla belirleyen sanatci, gece disari cikarken bile kot uzerine beyaz tisort, altina stiletto’larini geciriyor. Modaya bakis acisiysa, kendine yakisani giymek: "Bu sene moda diye kendime tayt, tunik ve buyuk kemer aldim, ama onu da sadece bir kere giydim. Çunku sokaklar o tarz giyinmis prototip kadinlarla dolu. Şimdi dolapta bekliyorlar."

En buyuk hobisi orgu ormek

Korel, Dice Kayek’in tarzini cok seviyor. Marc Jacobs ve Diane von Furstenberg tasarimlarina hayran... Zara ve Mango’nun kiyafetlerini ise gunluk hayatinda kullaniyor: "Çogu kadin gibi ayakkabi ve aksesuvar takintim var. Onlara para harcarim. Bir suru aksesuvar alirim, cok kullanmam ama dolapta olduklarini bilmek hos. Kendim orgu orebildigim icin de evde bir suru renkte kaskol, sapka ve cantalarim var. Hepsi benim tasarimim. Ama kiyafetten daha cok dis giyime merakli oldugumu soylemeliyim. Paltolar, ceketler, montlar... Özellikle krem rengi paltolar favorim. Her ne kadar İstanbul’da o rengi kullanmak cok zor olsa da..

Kaynak : HÜRRİYET

Hiç yorum yok: