25 Kasım 2006 Cumartesi

Şehrazat Evliyaoğlu - Bergüzar Korel Röportajı (BUGÜN)

Önce 'Kurtlar Vadisi- Irak' filmi simdi de 'Binbir Gece' dizisindeki roluyle buyuk begeni toplayan Bergüzar Korel, sohretin kendisini asla degistirmeyecegini soyledi.

Şu sıralar herkes 'Binbir Gece' dizisinin basarili oyuncusu Bergüzar Korel'i konusuyor. İlk uc bolumu seyirciden tam not alan dizide; guzelliginin yaninda oyunculuguyla da basari toplayan Bergüzar Korel on plana cikiyor. Merhum aktor Tanju Korel ile 1970'li yillarin basarili aktristi Hulya Darcan'in kizi olan Bergüzar Korel'in kaninda oyunculuk oldugu neredeyse tum elestirmenlerin ortak fikri. Hatta iclerinden bazilari ona yeni Turkan Şoray yakistirmasi bile yapiyor. Ama o, bu sifati hak edecek seyleri henuz gerceklestiremedigini alcak gonullulukle itiraf ediyor... Oyunculugunu 'Kurtlar Vadisi-Irak' filmi sayesinde tum Turkiye'ye duyurdugunu belirten genc oyuncu, 'Binbir Gece' dizisindeki 'Şehrazat' roluyle daha iki bolum olmasina ragmen cok begenilmesinden memnun oldugunu ama sasirdigini da buyuk bir yureklilikle acikliyor. Korel, merhum babasi Tanju Korel ve annesi Hulya Darcan gibi aktristlik yolunda kalici olmayi hedefledigini ustune basarak vurguluyor.

DAHA YOLUN BAŞINDAYIM

Bergüzar Korel duygularini su sozlerle dile getiriyor: "Oyuncu bir baba ve annenin evladi olmak cok buyuk bir avantaj. Onlara ve izleyicilere layik olmak icin elimden geleni yapiyorum. İki yil once, 'Kurtlar Vadisi-Irak' sinema filminde oynamam icin teklif gelmisti. İnanilmaz mutlu oldum boyle buyuk bir dizinin sinema filminde rol alacagim icin. Oradaki performansim begenildi ve bu beni inanilmaz onurlandirdi. Dogru yolda oldugumu anladim. Şimdi de 'Binbir Gece' dizisinde 'Şehrazat'i canlandiriyorum. Gelen elestiriler hayli moral verici. Hakkimda yapilan 'Yeni Turkan Şoray' yakistirmasini ise biraz abartili buluyorum. Çunku daha yolun basindayim. Ama sunu rahatlikla soyleyebilirim ki, sohret beni simartmayacak ve ben oyunculukta hedefledigim noktaya alnimin akiyla gelecegim."

10 PARMAĞINDA 10 MARİFET

Mimar Sinan Üniversitesi Tiyatro Bolumu'nde okuyan Korel; piyano caliyor, sarki soyluyor, ata biniyor ve profesyonel duzeyde voleybol oynuyor. On parmaginda on marifet olan Korel, tum bu yeteneklerine ragmen oyunculugu hiçbir seye degismeyi dusunmuyor.

Kaynak : BUGÜN

Hiç yorum yok: